Popis
Základní princip hry Tsuro of the Seas se podobá hře Tsuro Toma McMurchieho: Každý z hráčů má loď, kterou chce plout - tedy udržet na herním plánu - co nejdéle. Kdo vydrží na hrací ploše nejdéle, vyhrává. V každém tahu hráči přidávají na herní desku 7×7 destiček "probuzení"; každá destička má na každé hraně dvě "stopy plavby" a při jejich umisťování na desku se vytváří propojená síť cest. Pokud je "stopa" umístěna před loď, pluje tato loď na její konec. Pokud se loď dostane mimo hrací plochu, hráč vypadává ze hry. Novinkou ve hře Tsuro of the Seas jsou destičky daikaiju, které představují mořské příšery a další tvory z hlubin. Je pozoruhodné, že daikaiju se umí pohybovat: každá destička má pět šipek, čtyři pro pohyb v každém ze světových stran a další pro otáčení. V tahu aktivního hráče se hází dvěma šestistěnnými kostkami; při součtu 6, 7 nebo 8 se daikaiju pohne, při jakémkoli jiném součtu zůstane na místě. Aby hráč určil, kterým směrem se budou destičky daikaiju pohybovat, provede druhý hod, tentokrát jednou kostkou. Při výsledku 1-5 ve druhém hodu se každý daikaiju pohne podle odpovídající šipky. Padne-li při druhém hodu 6, přibude na hrací plochu nová destička daikaiju. Komponenty 1 herní deska 56 destiček pohybu 10 destiček daikaiju 8 japonských císařských lodí s červenou pečetí 2 kostky (1 zlatá, 1 modrá) Pravidla.

Parametry

typ hry abstraktní, rodinná
herní doba 20-40 minut
autor jordan weisman
ean 845866001194
1. základní hra / rozšíření základní hra
2. minimální věk 8
3. jazyk hry bez textu
4. jazyk pravidel anglický
5. minimální počet hráčů 2
6. maximální počet hráčů 8
7. herní doba (minut) 31-45
8. hodnocení boardgamegeek (0-10) 6.5
9. náročnost (1-5) 1.4
herní kategorie námořní
výtvarníci dawne weisman
herní mechaniky player elimination
rok vydání 2012

Značka Calliope

EAN: 0845866001194