Popis
Sádrová dinosaurí vejce skrývají pradávná tajemství prehistorie, která čekají na objevování mladými archeology! Představujeme skvělý set pro malé archeology. Dino hnízdo pro děti je vynikajícím nástrojem pro rozvoj zvědavosti, pozorovacích schopností a vědeckých dovedností prostřednictvím fascinujících experimentů. Díky tomuto setu se děti budou cítit jako skuteční geologové, když začnou svou dobrodružnou cestu za objevováním pokladů prehistorického světa. Set obsahuje až 12 velkých sádrových vajec, 12 informačních karet a nástroje pro bezpečné vydolování prehistorických bytostí. Set obsahuje:12 vajíček k objevování dinosaurů 12 figurek dinosaurů (ukrytých v vejích)12 štětců12 karet s informacemi o dinosaurech (v angličtině) Dino hnízdo:rozvíjí znalosti o dinosaurech,učí trpělivosti a preciznosti,posiluje kreativitu,zlepšuje koncentraci. Specifikace:Rozměr vejce výška cca 8 cmMateriál vejce: sádraMateriál dinosauři: plastMnožství: 12 ksKarty obsahují popis bytostí jako: Diplodocus, Stegosaurus, Styracosaurus, Tyrannosaurus, Ankylosaurus, Pterodactylus, Parasaurolophus, Corythosaurus, Dilophosaurus, Ornithomimus, Deinonychus, Iguanodon Objevování prehistorie:Objevování prehistorických bytostí díky tomuto setu bude výzvou a zábavouAby děti mohly vydolovat kostry, musí použít specializované nástroje, aby se vyhnuly poškození nálezů. Neobyčejná jemnost, trpělivost a preciznost jsou nezbytné, aby všechny poklady byly odkryty. V každém sádrovém bloku je skrytý dinosaurus, který lze odhalit pomocí nástrojů. Každá karta popisuje prehistorickou bytost. Objevování zkamenělin a různorodých modelů dinosaurů pro děti není jen zábava, ale i vzdělávací zkušenost, která podněcuje jejich vědeckou zvědavost a rozvíjí schopnosti pozorování a objevování. Je to vynikající způsob, jak děti uvést do fascinujícího světa geologie a prehistorických věd. Hra umožňuje učení, zábavu a trénink manuálních dovedností. Děti se seznámí s různými druhy dinosaurů, jejich vzhledem a charakteristickými rysy. Dino hnízdo je oblíbenou vzdělávací hračkou, která dětem umožňuje praktické poznání světa prehistorických dinosaurů a základů geologie.

Parametry