Popis
Statek Kosmiczny Konstruktivní Kostky Kosmos Platforma Kosmická 69 dílů Sada kostek s vesmírnou tematikou je fascinujícím dobrodružstvím pro malé objevitele, kteří sní o mezihvězdných cestách. Skládající se ze 69 prvků, tato sada umožňuje dětem stavět svůj vlastní kosmický raketoplán s odpalovací platformou. Hlavním prvkem sady je impozantní kosmická loď, která umožňuje představit si cestování přes vzdálené galaxie. Díky detailním kostkám mohou děti znovu prožít starty do vesmíru, objevovat neznámé planety a zkoumat hvězdy. V sadě se také nachází návod, který pomáhá při sestavování kosmické lodi a dalších konstrukcí, čímž rozvíjí dovednosti logického myšlení a koncentrace. Navíc sada obsahuje sadu samolepek, které umožňují přidat další detaily a personalizovat kosmickou loď. Hraní si s kostkami s vesmírnou tematikou nejenže poskytuje dětem hodiny zábavy, ale také rozvíjí jejich představivost, kreativitu a vášeň pro učení o vesmíru. Je to skvělá volba pro mladé objevitele, kteří sní o mezihvězdných cestách a průzkumu tajemného vesmíru. Rozměry balení: 15 cm x 21 cm x 4 cm Sada má certifikát CE a je v souladu s normou EN71. Je určena pro děti od 6 let.

Parametry